Мобильді жастарға қызмет көрсету тобының жұмыс кестесіне сәйкес Сарыағаш қаласына қарасты №6Ж.Аймауытов мектебінің 10 -11 сынып оқушыларының қатысуымен кездесу өтті.
Жастарға жан-жақты қолдау көрсету – мемлекетіміздің басты міндеттерінің бірі.
Кездесуде «Жастар ресурстық орталығы» КММ-нің психологы С.Жаржанова мобильді топтың мақсаты мен міндеттерін туралы түсіндіріп,жастарды жұмыспен қамту бағытындағы мүмкіндіктерді атап өтті.
Топ мүшелері кездесу барысында , жастарға арналған мемлекеттік бағдарламалар: «Серпін-2050»,
«Ақылы қоғамдық жұмыс», «Жасыл ел» бағдарламалары түсіндірілді.
Кездесуде мобильді жастарға қызмет көрсету тобының мүшелері жастарға арналған мемлекеттік бағдарламаларды, “Серпін-2050” бағдарламасы және жастар мен жасөспірімдер арасындағы қылмыс пен құқықбұзушылықтың, аутодеструктивті мінез-құлықтың, діни экстремизм мен терроризмнің, нашақорлықтың алдын алу бойынша үгіт-насихат жұмыстары жүргізілді.
Жасөспірімдер кездесуде өз ой-пікірлерін білдіріп, кездесуге белсене қатысты.
«Аутодеструктив»сөзі латын тілінен «қалыпты жағдайдағы құрылымының бұзылуы» деп аударылады.
Аутодеструктивті әрекеттер, яғни ол алкоголь, темекі мен есірткі заттарын қабылдап, денсаулығына және психикасына зиян келтіруі, ішкі эмоционалды қуатын шығару негізінде, адамның өз-өзіне қол жұмсау себебіне соңы өлімге әкеліп соғатын жағдай деп қарастырамыз.Аутодеструктивті міңез-құлық қалыпты дамуға, адамның психологиясына кері әсері етеді. Яғни, суицид ауырыжастар арасында мұндай дерттің кеңінен таралуы алаңдатарлық жағдай. Жалпы, жасөспірімдік кезең-адамның тұлға болып қалып тасуына әсер ететің маңызды фактор екенің түсінікті. Бұл кезең де олар нәзік жанды, тез уайымдауға, сәтсіздікке берілгіш болып келеді. Ал жеткіншектік шаққа аяқ басқанда адамның қалыптасуы сана-сезімнің дамуындағы өзгеріспен пен анықталды. Жасөспірім өзің ересекпін деп сезіне бастайды, яғни ол мұндай құбылысты айналадағылардан да талап етуге ұмтылыды. Бүгінде білім саласында осы тақырып жөніңде арнайы сабақтар өткізіліп, аутодеструктивті міңез-құлықты болдырмаудың жолдары кеңінен түсіндірілуде. Білім беру мекемелерінің психологтары аутодеструктивті мінез-құлық бойынша ерекше назардағы балалармен (аутодеструктивті мінез-құлық өлшемдері бойынша анықталған «тәуекел топ») жұмысты әлеуметтік педагогтармен, инспектормен, сынып жетекшілерімен, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарымен өзара бірлесіп атқарыланады.