Еуразиялық медиа форумында мексикалық әлеуметтік стратег Муис Мигель Лопес: «…бізде 20-25 миллионнан аса «подписчикті» қамтитын блогерлер бар. Тіпті кейбірі 50 миллионға дейінгі аудиторияға әсер етеді… Енді әлемдік тенденция кері шегінбейді. Ақпарат беруде әлеуметтік желі басымдық ие бола береді» дегенге саятын сөзін айтқан еді. Расында қазір кез келген адам әлеуметтік желіде өзіндік контентін қалыптастырып, ақпарат таратуға мүмкіндігі мол. Мұны смартфоны бар әрбір адам сәтті пайдаланып та жүр.
Әлеуметтік желі арқылы қуанышын бөлісіп, өкпе-ренішін білдіріп, азаматтық ұстанымын танытатындар көп. Бірақ ақпараттық платформада сөз тазылығын сақтау аса маңызды іске айналды. Академик Рабиға Сыздықованың сөзінше, тілдің көркемдік қуаты, күші бар. Бірақ желіде желікпе сөз тарататындар мұны қайдан білсің?! Бұл ойды ғалым Жапсарбай Қуанышев қуаттап, жауыр сөз бен қысыр әңгіменің заманы туды, сөздің салмағы түсіп, қадірі кете бастады деп қынжылады. Шындығында әлеуметтік желідегі сөз сапасы – оның дұрыстығы, тазалығы, байлығы, дәлдігі, қысқалығы мен нұсқалығы, бедері қандай деңгейде? Егер тілді зерттеуші ғалымдар әлеуметтік желіде қазақ тілінің қолданысы жайында мониторинг жүргізетін болса мыңжылдықтардан негіз алатын ана тіліміз эсперанто тіліне (халықаралық жасанды тіл) айнала бастағанына көзі жете түседі. Бұл жөнінде мысал келтіріп, блогерлердің сөз саптауын талдауға болар еді. Бірақ…
Осы ретте, «Егемен Қазақстан» республикалық газеті» АҚ басқарма төрағасының «Сөзге серт» мақаласында: «Әрине жауырды жаба тоқымасақ, айтар ой, түйткілді мәселе де жоқ емес. Жаһандану заманының ақпараттық ағыны халқымыздың ғасырлар бойы ардақтаған құндылықтарын құнсыздандырып, ұлттық бет-бейнесіне селкеу түсіріп, арналы дәстүріміздің арқауын сетінете бастағаны шындық. Соның ішінде сөз де құнсызданды, сенімге селкеу түсті. Аузы дуалы, сөзі уәлі, байламы бәтуалы кісінің сөзіне тоқтау азайды.