Интернет пайда болғанға дейін адамдар қажетті ақпаратты негізінен кәсіби этиканың қатаң стандарттарын сақтауды талап ететін БАҚ-тағы сенімді ақпарат көздерінен алатын. Көпшілік қазір жаңалықтарды әлеуметтік желілерден және басқа да ақпарат көздерінен оқиды. Дегенмен, қай ақпараттың шындыққа жанасатынын анықтау оңай болмай тұр. Бүгінгі журналистикада жалған жаңалықтар мен жалған ақпарат барған сайын маңызды рөл атқарып, ерекше назар аудартып отыр. Интернет БАҚ аудиторияны манипуляциялап, жалған ақпарат тарату үшін ең қолайлы платформаға айналған.
Неміс зерттеушісі Карстен Бредемейер ХХ ғасырдың екінші жартысында қоғамдық сананы манипуляциялауды талдаған ең ықпалды зерттеушілердің бірі болды. Оның негізгі еңбегі «Қара риторика» болды. Ол интернет-басылымдар үшін әлі де қолданыста.
Фейк жаңалықтардың тез таралу себебі, оның эмоция шақыруында, ол ашу немесе қорқыныш сезімін тудырады.
Жалған ақпарат тарату арқылы мемлекеттер арасында іріткі салып, әлемдік деңгейдегі даудың туындауына себепкер болу да оңай. Оны тарихтан және әлемде болып жатқан саяси жағдайлардан көріп отырмыз. Соғыс кездерінде де жалған ақпаратты түрлі мақсатта пайдалануға мүдделі топтар болады. Әркім өз тарапынан «бір өтірікті» шын етіп көрсетуге барын салады. Әлеуметтік желілерде жарияланып, қолымыздағы телефонға келіп түсетін хабарламалар заман ақырды алдыңа алып келгендей күй кештіреді.
Көріп отырғаныңыздай, барлық ақпарат белгілі бір иелердің қолында. Ал «кім төлесе, сол қалағанына тапсырыс бере алады». Сол себепті біздің ғасырда ақпарат басты ресурстардың бірі екенін ұмытпаңыз. Ақпаратты сауатты ұсыну өнерін меңгеру арқылы сіз кез келген нәтижеге қол жеткізе аласыз. Тетігін тапсаңыз, тауар сатудан бастап қоғамдық сананы басқаруға дейін баруыңыз мүмкін.