Әлеуметтік желіде отырып мән-жайды анықтамастан жалған ақпарат тарату өте оңай болып кетті. Қазір қоғамда танымал болып жатқан әлеуметтік желілерде (Twitter, Facebook, Whatsapp, Instagram, TikTok) жалған ақпараттан көз сүрінеді. Әлеуметтік желі жалған ақпаратты тез таратуға қолайлы ортаға айналды. Оның қоғамға, саяси қақтығыстарға, діни араздықтарға қалай әсер ететінін көріп жүрміз.
БАҚ өкілдері ақпарат таратқанда дерек көзі ретінде әлеуметтік желілерді белгілейді. Жасыратыны жоқ, ақпараттың дені қазір алдымен әлеуметтік желіде шығып, кейіннен БАҚ беттерінде тарайды. Кейде журналистер үшін шын болған оқиға мен жалған ақпараттың ара жігін ажырату оңайға соқпайды. Ал кейбіреулері үшін оған көз жеткізіп, тексеріп жатудың қажеті жоқ. Бұл жерде әлеуметтік желіден алынған жалған ақпаратты қандай мақсатта бұқаралық ақпарат құралдарында жарияланып жатқанын ескерген жөн. Өйткені қазір жоғары рейтинг пен сенсацияға басымдық беріледі.
Журналистер айналада болып жатқан оқиғаларға мұқият болғаны дұрыс. Ақпаратты өз аудиториясына объективті және сауатты түрде хабарлауы керек. Жаңалықтың қаншалықты шындыққа жанасатынын тексеріп алу артық етпейді. Кейбір ақпараттың мерзімін қараған да маңызды. Өйткені бұрын болған оқиғаны қазіргі жағдаймен байланыстырып тарату оңай. Сонымен қатар оқиға орнын ерекше тексеріп алған жөн. Өйткені басқа жерде немесе басқа елде болған жаңалықты ушықтырып таратып жіберетіндер бар. Әлеуметтік желідегі барлық ақпарат контент үшін жұмыс істейді.
«Fake news» ешкімге таңсық емес. Тіпті екінші дүниежүзілік соғыс кезінде де «жеңіске жеттік» деген фейк ақпараттар таратылып отырған. Түрлі фейк ақпараттар экономика, бизнес үшін де пайдаланылған жағдайлар кездеседі. Олар сол арқылы өздерінің маркетингтік зерттеулерін жүргізген.