Қазір ақпарат тасқыны толас бермейтін кезең. Кез келген ақпарат екі сағаттан соң ескіреді. Ақпараттық технологиялардың қарыштап дамуы, әлеуметтік желілердің көбеюі қолында смартфоны бар әрбір адамды ақпарат таратушы деңгейіне көтеріп жіберді. Дәстүрлі ақпарат құралдары мен жаңа медиа арасында бәсеке басталды. Дәстүрлі медиа оның ішінде қағаз газеттің ақпарат таратудағы функциясы әлсіреп, талдамалы-сараптамалық функциясына басымдық беріле бастады. Бұл туралы «Aqiqat»-қа сілтеме жасаған 4tagan.kz жазады.
Веб-сайттар ақпаратты жылдам таратумен қатар, оқырман санын арттыру жолында журналистік этикаға қайшы келетін тәсілдерді де қолдана бастады. Жылдам әрі тың жаңалық тарату жолындағы бәсекенің күшеюі, әлеуметтік желі арқылы кез келген адамның оңды-солды ақпарат таратуы анықталмаған, екіұшты, бұрмаланған, жалған ақпараттың көбеюіне жол ашты. Газет-журнал мен теле-радио таратқан ақпаратқа имандай сеніп келген халық әлеуметтік желі арқылы таралатын ақпараттың жалған болатынынан бейхабар еді.
Шала мәлімет, әсіресе, пандемия кезінде өршіді. «Covid 19» вирусына қарсы екпенің кері әсері туралы тараған өтірік ақпарат осы кезеңде антиваксерлердің қатарын көбейтті. Әлеуметтанушы Айсұлу Молдабекованың айтуынша, жалған ақпарат қоғамға психологиялық және әлеуметтік тұрғыда әсер етеді:
«Әлеуметтік әсері жағынан бұл түрлі идеологиялық бейберекеттікке, толқуға әкеп соғуы мүмкін. Бұл, әрине, таралған жалған ақпараттың түріне, мақсатына байланысты. Мәселен, саяси бағытта белгілі бір саяси тұлғаға қатысты оң я теріс пікір қалыптастыруға бағытталған болуы мүмкін. Енді біреуі маркетинг саласында белгілі бір тауарды жарнамалау үшін таратылады. Мұның барлығы адамдарға манипуляция жасайды, себебі о бастағы мақсаты – халықты иландыру, сендіру.