Қазір Хани Фарид Дартмуттағы зертханасында поштасына танысынан келген видеоны жиі қайталап көрді. Адам өлтірушілерді анықтаудың жолын іздестіреді. Түрлі фильмдерде детективтер фотоның пиксельдерін жақсартып, күдіктілерді жылдам тауып жататынын елестетеді де, оның шын өмірде мүмкін емес екенін ойлайды. Видео бақылау камерасынан, яғни, объективтен, одан кейін поштаға көлемін кішірейту алгоритмінен кейін сапасын жоғалтқан. Қазір онда аз ақпарат қалған. Фарид образдар анық емес екенін айтып, әкесіне істің қиын екенін жеткізеді.
Бірнеше ай өткен соң Фарид бақылау камерасын көлік нөмірлерін фотоға түсіру үшін пайдаланса қалай болатынын ойлады. Бұл жағдайда жаңадан алынған суреттердегі анық емес пиксельдер арқылы нөмірді анықтауға мүмкін болар еді. Дегенмен, бұл ретте жарық, дизайн мен басқа да өзгермелі жағдайлар бар екені жағдайды қиындататыны анық. Ол миллиондаған суреттерге қол жеткізсе, видеодағы көлік нөмірін анықтауға көмектесуі мүмкін деп ойлады.
Дегенмен, бұл тәжірибе жүзінде мүмкін емес жағдай еді. Бірақ көп ұзамай жасанды интеллект пен компьютерлі графика біріктірілген «суреттер синтезі» пайда болды және ол жылдам дами түсті. Зерттеу нейрон жүйелерін қолданудың жаңа тәсілдерін ашты. Оның ішінде бағдарламалық жүйелер де пайда бола бастады.
«Синтетикалық медиа» дамыған заманда цифрлық сурет салу жаңа жүйелер арқылы автоматтандырыла алады және ол жоғары деңгейде реализм сипатында болады.
Жалған жаңалықтар толып тұрған бұқаралық ақпарат құралдары саласында мұндай технологияның салдары қандай болатыны көпшілікті алаңдатуы тиіс.
Жалғасы. Ағылшын тілінен аударған: А.Қуанышбек