● Понци типіне сай негізделген пирамидалар — бұл құрылымдарға ХХ ғасырдың басында осындай пирамиданың авторы және ұйымдастырушысы болған Чарльз Понцидің есімі берілді. Көп деңгейлі схемадан айырмашылығы, бұл жағдайда жаңа мүшелерді тарту қажет емес, тек ауқымды жарна үшін бастапқы жарна ғана қажет. Барлық қатысушыларға белгілі бір уақыт өткеннен кейін жоғары табыс алуға кепілдік беріледі.
Алғашқы клиенттер ұйымдастырушының жеке қаражатынан жоғары пайда алады, содан кейін өзара ақпараттандыру қағидасы іске қосылады және олардың үлгісінен жаңа инвесторлар пайда болады. Жаңадан алынған қаражат ескі инвесторларға төлем жасауға жұмсалады. Бұл цикл ұйымдастырушы кенеттен өз клиенттерінің барлық ақшалары белгісіз бағытта кенеттен жоғалып кеткенше біраз уақытқа созылады.
● Желілік маркетинг қағидатына негізделген пирамидалар — бұл схеманы іске асырудың негізгі тетігі компанияның тауарларды/қызметтерді сатуы болып табылады. Бұл жағдайда өнім жасуша болып табылады және көбінесе оның құны асыра бағаланады. Жиі бұл өнімдер: сағаттар, косметика, тұрмыстық химия, және т.б. болып табылады.
● Мессенджерлеріне шақырту сілтемелері арқылы қағидатына негізделген пирамидалар — WhatApp, Telegram және т.б. мессенджерлерде онлайн-топтарда ғана жүзеге асырылады. Топ құрылады, ол үшін сіз белгілі бір соманы төлеуіңіз қажет. Қосылғаннан кейін қосымша 2-4 адамды шақыру қажет, 200% -дан 400%-ға дейін сыйақы беріледі. Шақырылған қатысушылар саны шектелмейді.