Фейк – бөлісудің, оны мүмкіндігінше көп адамға таратудың ең үлкен қажеттілігін тудыратын ақпарат. Сонымен қатар, өзіндік авторлық түзетусіз және өңдеусіз бастапқы бастапқы түрінде таратыңыз. Бұл фейкке эмоциялардың бастапқы шоғырлануын жоғалтпай, әлсіремей, өз әлеуетін ұзақ уақыт сақтауға мүмкіндік береді, бұл фейктің бұрыннан сипатталған әсерін – жеке рационалды талдаусыз ақпаратты қабылдау мен беруді қамтамасыз етеді.
Фейк ақпарат – қандай да бір факт немесе оқиға туралы ақпарат емес. Мұндай ақпараттар адамға эмоциялық тұрғыдан қатты әсер етеді. Яғни, фейк ақпараттардың көбі эмоциялы мәтіннен құралады.
Түсінікті болу үшін мысал келтіріп берелік. Сіз көшеде тыныш жүресіз, кенеттен қанды адам қақпадан шығып, бетіңізге қатты айқайлайды: «Аюлар!!! Олар хайуанаттар бағынан қашып, бізді тірідей жейді!!! Үшеуі жеп қойды!!! Жүгір!!! Барлығына ескерту!!!». Оқиғаның әсері мен күрделілігінен (қан, айқай, әрекет) сіз шокқа түсесіз. Сіздің миыңызда ақпаратты өңдеуге уақыт жоқ, бірақ оның маңыздылығына байланысты ол қазірдің өзінде әрекет етуде. Міне, сіз жараланған адамға көмектесіп, полицияға қоңырау шалудың орнына, басыңызды ала қашып, көшеде асығып, «Аюлар!!! Қашыңдар!!!», деп айғай салып фейк ақпарат тарата бастайсыз. Содан кейін ғана сіз қалада хайуанаттар бағы жоқ екенін түсінесіз…
Бұл схеманың өзі дәл жұмыс істейді, өйткені қорқыныш пен қорқыныштан туындаған күшті эмоциялар адамды ойлануға мүмкіндік бермей, бірден ақпаратты таратуға мәжбүрлейді. Кәсіби фейкодельдер біздің психикамыздың осы биологиялық анықталған ерекшелігін пайдаланады, адамды алғашқы дүрбелең эмоцияларының тұңғиығына батырады. Және осы арқылы фейктің таралуына серіктес етіп, сіздің қатысуыңызбен аталған ақпаратты нығайтады.