XXI ғасырда масс-медиа сөзі бұқаралық коммуникация құралдары мағынасын білдіруде. Бұқаралық ақпарат құралдарының бұқаралық аудиторияға әсер ету проблемасы көптеген ғасырлар бойы көптеген елдерді қызықтырды. 20 ғасырдың басында, бұқаралық ақпарат құралдары түпкілікті қалыптасқан кезде, қоғамды жаппай манипуляциялау идеясы мүмкін болды. Интернет, теледидар мен радионың пайда болуымен әлем ақпараттандырылды. Ақпарат азшылықтың ғана емес, сонымен қатар кең аудиторияның күнделікті және қажетті мазмұнына айналды. Осылайша, бұл тақырыптың өзектілігі айқын, қарым-қатынас өзгерді, оның жаңа құралдары, сәйкесінше мақсаттары бар. Бұқаралық коммуникация, немесе басқаша айтқанда, БАҚ қоғамның бүкіл ақпараттық ортасының аудармашысына айналды, ал бұқаралық ақпарат құралдары мемлекеттің маңызды және басты саяси құралдарының біріне айналды.
Психологияны дамыта отырып, бұқаралық ақпарат құралдарына қолдана отырып, адамның санасына әсер етудің әр түрлі әдістері мен тәсілдері ашылды — бұқаралық ақпарат құралдары қоғамға толықтай әсер етті. Енді бұл әсер пайдалы және ақпараттандырудан гөрі қауіпті болып барады. Қазіргі уақытта адамдар тек бір нәрсені сендіріп қана қоймай, бір нәрсені жеткізуге және енгізуге тырысады, және бұлтартпайтын аргументтердің көмегімен емес, барлық әдістердің көмегімен, мысалы бірнеше рет қайталау, фактілерді бұрмалау үшін жабдықтың техникалық мүмкіндіктерін пайдалану, кадрдың өзгеруі әр 4 секунд сайын аудиторияны қызықтыру үшін. Бұқаралық ақпарат құралдары «төртінші билік» деп аталады, өйткені бұқаралық ақпарат құралдары қоғамдық санаға күшті әсер етеді, олар өз кезегінде қоғамдық пікірді қалыптастыруда және азаматтардың қоғамдық мүдделерін қалыптастыруда шешуші рөлдердің бірін атқарады. Қоғамдық пікір қоғам өмірінің барлық салаларында және салаларында бар, бірақ ол ешқандай жағдайда және мәселеде білдірілмейді және ашылмайды.