Ақпараттың бөлшектенуі. Олай дейтініміз, журналды сатып алып, қызық мақала оқи бастағанда, парақтап қарасаң, жалғасы жоқ. Кем дегенде 4 параққа арналған жарнама бар, оны қарап шығу керек, өйткені сіз мақаланың соңын тапқыңыз келеді. Айтпақшы, санадан тыс, брендтер, брендтер және т.б. сіздің басыңызға салынады, сондықтан сіз сауда орталығына жеткенде, бір күні сіз соңғы ақшаны бір нәрсеге «жұмса аласыз», өйткені: «сіз соған лайық».
Кім теледидардан жарнама көргенді ұнатады? Олардың саны аз, бірақ олардың көпшілігі қажет, ал көпшілігі барлық назардың бейнеге қалай ауысатынын байқамайды. Барлығы банальдылықпен басталғанымен — фильм ең қызық жерде үзілді, тіпті ұзақ уақыт ұйықтайтын уақыт болса да, жарнаманың аяқталуын күту керек. Таныс па?
Барлық әдістердің сипаттамасы қорқынышты және ашулы болуы мүмкін, бірақ бәрі сізге байланысты екенін есте ұстаған жөн. Бұл мақала сізді жаңа нәрсемен таң қалдыру немесе таң қалдыру немесе сізді біреуге қарсы қою емес. Бұл сіздің хабардар болуыңыз үшін көбірек. Сіз өзін-өзі дамытуды жалғастыру және теледидарды аз көру үшін. Сондай-ақ теледидардың зияны туралы блогтан мына сілтемеден оқи аласыз.
Сіз әлсіздікке бой алдырсаңыз ғана басқара аласыз. Бұл мектепте балалармен болған сияқты, біреу реакция жасағанда, олар оны мазақтайды. Мұны сабырлы түрде бастау керек, ал бұзақылар жаңа құрбанды іздеуге қызығушылықтарын жоғалтады. Сондықтан дамытыңыз, өзіңізді танып біліңіз, сонда сізде күштірек біреудің бақылауында болмау мүмкіндігіңіз көп болады.
Материалды Журавина Алина дайындаған.