TNS Media Top-20 кіретін қазақтілді телеарналар да жоғарыда сипатталған проблемалардың зардабын тартып отыр. Мысалы, арнадағы студиялар жеке, ал интернет-редакциялар жеке жұмыс істейді.
Мұны әлемдік тренд деуге болады — телеарна — телевизиялық хабар ғана тарататын ұйым емес, кез-келген деңгейдегі кновергентті ақпарат таратуға қабілетті медиаұжым деп қабылданбауы. Айта кету керек, тіпті әдетте прогрессивті деп есептелетін маркетологтар үшін бұл солай. Бұл туралы el.kz сайтына сілтеме жасаған 4tagan.kz ақпараттық агенттігі хабарлайды. Мысалы қазақстандық Top-20 телеарналардың бірінен де — интернет-сайтты медиақызмет түріне енгізегін көрмейсіз және телеарналардың көбінің интернет-ресурстарының қолдашуылар саны көрсеткіштері айтарлықтай тәуір болса да, монетизация жасамау себебін — интернеттің әлі де дәстүрлі БАҚ-қа қарағанда сенімсіздеу екенін аңғаруға болады.
Енді осы мәселенің мемлекеттік үгіт-насихат машинасына қалайша тежегіш болатынын ашып көрсетейік. Қазіргі трендтер көрсетіп отырғандай — оқиға бойынша түрлі сападағы ақпаратпен қамтамасыз ете алатын — жалғыз интернет қана. Ал телевизия үлкен заңдар мен мүдделердің ауданында ғана әрекет ете алады. Сондықтан, бүгінде — тұтынушының+оқырманның+көрерменнің синтезі болып отырған ақпарат қабылдаушы үшін — оқиға бойынша ресми көзқарас пен шешімдерді — мәселемен танысқан жерінде көрсетіп кеткен тек дұрыс қана емес, міндетті. Мысалы, телеарнаның интернет-ресурсында:» сел жүру қаупі бар. Арнамызда ол туралы қазір көрсетіп жатырмыз» деу қисынсыз. SMM-шілер мен PR-шылардың айтуынша, теріс трендтерді — адам онымен танысқан жере берген дұрыс болар еді.
Бұл айтылғандар бізге телевизиядағы интернет редакцияның — өз алдына дербес ұжым болуы керектігін растайды. Олар «қалдық принципімен» қаржыландырылып, репутация үшін ғана қолданылмауы керек. Интернет-редакция, жоғарыда айтып өткендей — дәстүрлі БАҚ-қа аудитория жинап беруде тамаша құрал бола алады. Бірақ атрибут ретінде емес, ең алдымен — өзі топтасқан медиатоптың мүдделерін таратушы ретінде. Жылдар бойы тек өсіп келе жатқан интернет-аудитория күні ертең ғана дәстүрлі БАҚ-тардан бөлек, өзіндік ықпалы бар автоном ретінде. Сонда ғана конвергентті хабар таратудың әлемдік тәжірибесіне қосылу мүмкіндігі бар.