Журналистика дамыған сайын өзінің дербес мәртебесін бекітті. Сонымен қатар, маңызды әлеуметтік міндеттерді – ақпаратты жинақтау, сақтау және тарату, аудиторияның санасы мен мінез-құлқына әсер ететін әлеуметтік бақылау функциясын орындауға, идеологиялық іс-әрекеттерді жүзеге асыруға кірісті. Оның ішінде журналистиканың көңіл-көтеруге бағытталған функциясы да дами түсті. Қазіргі қоғамда журналистиканың маңызы зор. Сол себепті қоғамға қандай журналистика керек деген заңды сауал туындайды.
Қазіргі таңда адамдар жеңіл-желпі оқылатын ақпараттарға, біреудің жеке өміріне қатысты мәліметтерге қатты қызығады. Пайдалы ақпараттарға қарағанда біреудің жеке басына қатысты мәселе сөз болған мақаланы оқы әлдеқайда қызық. Сол себепті журналистика «сары» басылымға оп-оңай айнала салды. Өйткені, «сары» басылымның рейтингі рекордтық деңгейде тұр. Бұл дегеніміз ақшаны күреп табуға бастайтын жол. «Сары» басылымдардың негізгі мақсаты да – ақша табу болып отыр. Көпшіліктің назарын аударту, аудиторияны жинау – «сары» басылымның журналистері үшін түк те емес. Бұл жағдайда журналист этикасы туралы сөз қозғаудың да қажеті жоқ. Олардың әрекетін моральдық принциптер емес, ақша анықтайды.
Олардың адалдығы туралы мәселе көтерілсе, олар сөз бостадығын айтып шыға келеді. Бірақ «сары» басылымның сөз бостандығы сапалы газеттердің сөз бостандығын бұзады. Өйткені, сары басылымдар адамның күнделікті конституциялық құқықтарын бұзады. Мұндай басылымдаардың белсенділігі барған сайын артып келеді. Жылтыр сөзбен көмкерілген таблоидтар қоғамдық сананы жаулап алып жатыр. Олармен күресу мүмкін емес. Үлкен аудиториядан түсетін мол пайда оған жол бермейді. Алайда, неғұрлым қатаң жазалар қолданылса – жоғары айыппұлдар, жалған ақпарат басылғаннан кейін газеттерді жабу сияқты шаралар дереу қолданылса сары басылымдардың қатары айтарлықтай азаятын еді.