Ақпарат қажет болғанда немесе көкейімізде сұрақ туындағанда, біз кеңес алу үшін достарымызға немесе сарапшыларға жүгінбей кеткеніміз қашан? Барлығын «Google-дан сұраймыз. Өйткені, интернетте барлығын дайын күйінде табуға болады. Бұл өте ыңғайлы. Дегенмен, осы «ыңғайлылық» үшін, сондай-ақ өркениеттің біз енді бас тарта алмайтын басқа да игіліктері үшін тым жоғары баға төлеуге тура келеді. Көптеген сұраққа жауап алған адам санадан тыс сол ақпарат көзіне сене бастайды. Интернеттегі ақпаратты шындық ретінде қабылдай бастайды.
Мысалы, сіз дұрыс деп тапқан ақпарат әртүрлі тақырыптарды талқылайтын және өз пікірлерін білдіретін интернет форумдардан алынған ақпарат болуы мүмкін. Сол себепті бұның жай ғана пікір екенін ұмытпаңыз. Ол әрдайым дұрыс бола бермейді.
Сондай-ақ веб-сайттардағы, әлеуметтік желілердегі ақпарат болуы мүмкін. Дегенмен, әлеуметтік желілердегі сайттар мен топтардың иелері, әкімшілері және контент менеджерлері бар. Кейде рейтинг қуалап, өз еңбегі үшін ақы алатын және әрқашан тексерілмейтін, шындыққа жанаспайтын, белгілі бір мақсаты бар ақпаратты жариялай береді.
Сосын, интернет-энциклопедиялық ресурстардан алынған ақпарат болуы мүмкін. Дегенмен, энциклопедиялық ресурстар да өз мүдделері бар белгілі бір тұлғаларға немесе жеке адамдар тобына тиесілі. Өйткені, үлкен ресурсты құруға қомақты қаражат жұмсалатыны ешкімге құпия емес. Неліктен біреу өзінің «еңбекпен тапқан», қомақты қаражатын дәл осылай жұмсайды? Олар да мұндай ресурсты құру арқылы белгілі бір мақсатты көздейді.
Ол ақпарат агенттіктері болуы мүмкін, дегенмен олардың да иелері мен «ерікті демеушілері» бар. Көбіне коммерциялық емес қоғамдық ұйымдар түрінде жұмыс атқарады.