Қанша жоғары оқу орнын бітіріп, қос-қостан диплом алсақ та кейде шындыққа жанаспайтын өтірікке сеніп қалатынымыз рас. Көп уақытымыз әлеуметтік желіде өтетіндіктен ағын судай тасыған ақпараттар легіне төтеп бере алмай жатамыз. Әлеуметтік желінің тіліне салып айтсақ, оларды «Фейк» деп атайды. Ол адам мен адамды, қоғам мен қоғамды араздастырып, бір-біріне өшіктіріп қою үшін керек. Құй сеніңіз, құй сенбеңіз осы жалған ақпарат тарату үшін арнайы қаржы бөлетін әлемдегі үлкен инвесторлар мен арнайы компаниялар жұмыс істейді.
Жалпы жалған ақпарат Орталық Азиядағы біздің мемлекет сынды әлемнің алдыңғы санатындағы алпауыт мемлекеттерде де үлкен мәселеге айналған.
Оны СРАС телеарнасының президенті, Канададағы беделді медиа тұлғалардың бірі Кэтрин Каноның: «Біз ақпараттың анықтығы мен шынайылығын қадағалауды қолдан жіберіп алдық. Жуырда сауалнама кезінде канадалықтардың 80% жаңалықтың фейк екенін бірден анықтай алатынын айтты. Бірақ солардың 63 проценті тест кезінде шындықты ажырата алмады. Бұл оңайға соқпайды. Өйткені шын сияқты көрінеді. Бүгін не болып жатыр? Адамдар мәтінді түгел оқымауы да мүмкін. Тек тақырыбын ғана оқып, ары қарай өзінше топшылайды», – деген пікірінен байқауға болады. Кэтрин Каноның айтуынша, айналадағы жаңалықтар мен ақпараттар ағыны бұрын-соңды болмаған көрсеткішке көбейген.
Мынаны қараңыз, интернеттегі фейк-ақпараттың 99 процентін жай ғана қолданушы жасайды-мыс. Қалған үлесі – маркетингтік шабуылдың еншісінде.
Ойымызды түйіндейтін болсақ, әр адам өз-өзіне берік болып, әр сөзі, әр ісі үшін жауапкершілік алатындай болғаны дұрыс. Көлденең көк аттының сөзіне ермей, жалған ақпараттың жарға жығатынын ұмытпайық.