Соңғы онжылдықтарда қоғамдық құрылым саласындағы болып жатқан өзгерістер шынымен де революциялық сипатта болады, олардың басты ерекшелігі — ақпараттық аспектінің өмірдің барлық салаларына жалпы енуі. Жүргізіліп жатқан қайта құрулардың маңызды салдары адамдардың дүниетанымының өзгеруі болды.
Бұқаралық ақпарат құралдары қазіргі заманғы адамның күнделікті өмірінде өз орнын алды, оған берік орнықты. Егер біз жастар туралы айтатын болсақ, онда бүгінгі таңда өз өмірінде теледидар мен әсіресе интернеттің болуынан бас тарта алатын адамды табу қиын. Жаңалықтарды, жарнамаларды, ойын-сауық бағдарламаларын және шоуларды, телесериалдарды, сондай-ақ жұлдыз жорамалдарды, ауа-райын болжау және т.б. көру біздің өміріміздің бір бөлігі болды, және адам бұл процестің оның өмірлік көзқарастарының, мінез-құлық стереотиптерінің қалыптасуына әсері туралы тіпті күмәнданбайды. , әдеттер, біздің күнделікті өмірімізді құрайтын барлық нәрсе. Және бұл қалыптасу бұқаралық ақпарат құралдарының жұмысымен тікелей байланысты.
Рыбакова Л.Н.-мен келіспеуге болмайды. Рыбакова, мемлекет қолдауынсыз қоғамның рухани негізін бұқаралық ақпарат құралдары құрады, олар өздерінің шектеулі (әлеуметтік мәртебесі, дүниетанымы, жеке тәжірибесі, демеушілер алдындағы жауапкершілігі және т.б.) құндылықтарын эфирге шығару үшін жаңалықтар таратушы органдарды қолданатын құрылтайшыларға бағынады. Нәтижесінде бізде «жұлдыздар» мен «стиль иконалары» көп, олар тұтынудың жеке деңгейін көрсетеді — автокөліктер, киім, аксессуарлар, басқа адамдардың қызметтері. Қоғамның рухани «байланыстарын» әсем қауым қалыптастырады және бұйырады деген әсер алады: шетелдегі вилла, шетелдік білім беру мекемелері, шетелдегі сауда, шет тіліндегі әндер, голливудтық «стиль иконалары» және табынушылық туындылар.
Әрине, бұқаралық ақпарат құралдарының өмір салтына, жастардың әдеттері мен құндылықтарын қалыптастыруға кері әсері туралы ғана айту мүмкін емес, бұл бар проблемаға біржақты көзқарас болар еді.