Қазір әлеуметтік желіде аккаунты жоқ адам кемде-кем. Әлеуметтік желінің жылдам ақпарат алу, жаңалықтардан дер кезінде хабардар болып отыру, оны бөлісу, достармен тығыз байланыс орнату секілді пайдасымен қатар, бала өміріне, психикасына қауіп төндіретін қатері де жетерлік. Жеке аккаунтты бұзудан бөлек, жалған ұтыс ойындарын ойнатып, қолданушыларды тұзаққа түсіретін сәттер де көп. Бұдан бөлек әлеуметтік желі қолданушылары фото, видео жүктеп, өзі туралы көптеген мәліметті ашық түрде жариялап отырғанын байқай бермейді.
Оқушының мектеп пен үй арасындағы жолын, туыстарын, достарын, қызығушылығын күнделікті жариялап отырған жазбасынан, көпшілікке таратып отырған фото, видео материалдарынан анықтау қиын емес. Баланың алаңсыз жалпыға жария еткен мәліметтері өміріне қауіп төндіреді. Тіпті кей жағдайда кибербуллингке әкеп соғуы әбден мүмкін. Сондықтан әлденені жариялайтын кезде жеті рет өлшеп, бір рет кескен жөн.
Бұқаралық ақпарат құралдары мен әлеуметтік желіде насихат, цензура, арандату, бұрмалау түрінде жарияланатын мәліметтердің ақ-қарасын, рас-өтірігін ажырата алатын, өзіндік сараптама жүргізіп, сын тұрғысынан бағалай алатын, фишинг шабуылдардан қорғана білетін, білім, білік, дағды мен машығы қалыптасқан медиа сауатты оқушы тәрбиелеу – басты міндеттердің бірі. Бұл мәселеге мектеп қана емес, ата-ана да жауапты екенін естен шығармаған жөн.