Әлеуметтік желілер жалған ақпараттардың таралуын жиілетті. Сапалы контенттен гөрі конспирологиялық теориялар көп бөлісіледі. Бұл дезинформацияның өршуін жиілетті. «Жанама фактілер» шын ақпараттың өзіне күмән тудырды.
Фейктердің таралу мақсаты біреу, адамдардың көбірек назарын аудару, мүкіндігінше көбірек тарату, бөлісу.
Ionos.com сайты жалған ақпараттарды төмендегідей классификациялайды.
Күрделі фейктер (deepfakes): бұл фейк ақпараттардың ең жаңа түрі, видео арқылы жасалады. Біреудің басын екінші бір адамның денесіне қондырып, кәдімгі видео контент жасайды. Бұл видеолардың жалған екендігін тіпті роботтардың өзі айқындай алмай жатады. Видеолар соңғы технология жетістіктерін пайдаланып жасалғандықтан өте сапалы, уақыт өте келе оның жалған екендігін айқындау тым қиынға түсуі мүмкін. Сол себепті бұндай видеолардың таралмауын қадағалаған жөн.
Кликбейт (Clickbait): Кликбейттің жалғыз ғана мақсаты бар. Оқырмандарды көптеп тарту. Сол үшін қазір кейбір журналистер мақалаларының тақырыбын айғайлатып қояды. Алайда контент пен тақырып сәйкеспей жататын мысалдар көп. Әр ақпарат құралына оқырман керек, дегенмен кликбейт оқырманды адастыруы немесе сезімге тиюі мүмкін. Кликбейт мақалаларды хакерлер мен фишинг шабуыл жасайтын адамдар жиі пайдаланады. Олардың мақсаты оқырманды жалған дүниелерге нандыру, сөйтіп сіздің құралыңызға шабуыл жасау, жеке мәліметтеріңізді ұрлау.
Үгіт-насихат (propaganda): Үгіт-насихаттың мақсаты әдейі нашар саяси аргументтерді тарату. Жалған ақпараттың таралуы жылдамдап, оқырманға жетуі оңайлатылғалы бері жаңа саясаткерлердің пропагандамен айналысуы да жеңілдеп кетті. Пропагандада бірлі жарым факт болуы мүмкін. Дегенмен, оның негізгі көзірі адамдардың эмоциясын тарту.